GRATIS VERZENDING IN NEDERLAND EN België BOVEN DE €100,-

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Onze klantenservice email is support@thecustomizedclub.com. Als je vragen of opmerkingen hebt, twijfel dan niet om ons een mailtje te sturen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn order krijg?
Alle Voetbal Printz bestellingen worden op aanvraag geprint en op maat gemaakt wanneer je bestelt. We werken dus met geschatte levertijden. De meeste bestellingen zijn binnen 2-10 werkdagen klaar voor verzending. Meestal ontvang je je bestelling na verzending tussen 3-7 werkdagen.

Hoeveel zijn de verzendkosten?
Wij verzenden onze items gratis in Nederland en België boven de €100. Zit je daaronder dan hebben wij twee verzend opties:

- Standaard Secured Shipping: De kosten hiervoor zijn €5,95.
- Insured Secured Shipping: De kosten hiervoor zijn €7,95.

NOTE: Producten worden alleen verzonden als ze in voorraad zijn.

Hoe kan ik mijn bestelling traceren? 
Je zal een email van ons ontvangen zodra je bestelling verzonden is met daarin een track & trace nummer zodat je je pakket op de voet kan volgen.

Kan ik een product retourneren? 
Omdat je bestelling 100% uniek is en op maat is gemaakt is, kunnen we geen restituties aanbieden. Als je niet tevreden bent met je eindproduct, stuur ons dan een e-mail en we zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat je 100% tevreden bent.

Als je een onjuist of beschadigd artikel hebt ontvangen, laat het ons weten en we sturen je zo snel mogelijk een vervanger! Hoewel we defecte bestellingen niet terugbetalen, vervangen we ze wel zo snel als we kunnen.

Wat als ik niet tevreden ben met mijn artwork?
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met het eindproduct. Als je het om welke reden dan ook je niet tevreden bent, neem dan contact op met onze klantenservice op support@thecustomizedclub.com en we zullen ons best doen om je te helpen.

Als je niet tevreden bent met het artwork zullen we controleren of je een foto hebt verzonden die aan onze fototips voldoet. Als je onze tips niet hebt gevolgd, ben ik bang dat we je waarschijnlijk niet kunnen helpen. Als je de tips hebt gevolgd en het is duidelijk dat we iets hebben gemist, zullen we het corrigeren en je een vervanger sturen.

Zorg voor een duidelijke, hoge kwaliteit foto van je huisdier, gemaakt in goede verlichting en op ooghoogte met je huisdier. We gebruiken de exacte foto die je tijdens ons ontwerpproces indient. Als de foto niet van hoge kwaliteit is, is je ontwerp dat misschien ook niet.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
We accepteren alle annuleringsverzoeken die binnen 5 uur na het plaatsen van de bestelling worden gedaan. Na 5 uur gaat de bestelling in productie en zijn wij al bezig met het ontwerpen van jouw unieke item.

Elk annuleringsverzoek dat na dit 5-uursvenster wordt verzonden, wordt naar ons goeddunken geaccepteerd. Indien geaccepteerd, worden annuleringskosten van 20% in rekening gebracht. Dit komt omdat de designer op dit punt al tijd heeft besteed aan het werken van je artwork.

Bestellingen die al in het print proces zitten kunnen onder geen enkele omstandigheid worden geannuleerd.